Rola obrazów
w biznesie
WSPIERANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH
PROMOCJA INSTYTUCJI, MIAST, GMIN, REGIONÓW
PODKREŚLANIE PRESTIŻU
BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI ORAZ REPUTACJI
WYWIERANIE POZYTYWNEGO WPŁYWU NA JAKOŚĆ ŻYCIA, SAMOPOCZUCIE, ZDROWIE
KSZTAŁTOWANIE
WZMACNIANIE I UTRWALANIE POŻĄDANYCH CECH ORAZ SYSTEMÓW ZACHOWAŃ PRACOWNIKÓW I REPREZENTANTÓW
UTRWALANIE
ZASAD I WARTOŚCI
DZIELENIE SIĘ
W ORYGINALNEJ FORMIE SWOIMI PASJAMI, ZAINTERESOWANIAMI, MARZENIAMI
WYWOŁANIE U KLIENTA POŻĄDANYCH ODCZUĆ I STANÓW EMOCJONALNYCH
Rola obrazów w biznesie
- WSPIERANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH
- PROMOCJA INSTYTUCJI, MIAST, GMIN, REGIONÓW
- PODKREŚLANIE PRESTIŻU
- BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI ORAZ REPUTACJI
- WYWIERANIE POZYTYWNEGO WPŁYWU NA JAKOŚĆ ŻYCIA, SAMOPOCZUCIE, ZDROWIE
- KSZTAŁTOWANIE WZMACNIANIE I UTRWALANIE POŻĄDANYCH CECH ORAZ SYSTEMÓW ZACHOWAŃ PRACOWNIKÓW I REPREZENTANTÓW
- UTRWALANIE ZASAD I WARTOŚCI
- DZIELENIE SIĘ W ORYGINALNEJ FORMIE SWOIMI PASJAMI, ZAINTERESOWANIAMI, MARZENIAMI
- WYWOŁANIE U KLIENTA POŻĄDANYCH ODCZUĆ I STANÓW EMOCJONALNYCH